[Vraagbaak] skal

m.mspitzen op hetnet.nl m.mspitzen op hetnet.nl
Do Sep 24 20:01:14 CEST 2020

Ik denk dat ieder bedrijf die mail heeft gekregen.  De vraag is of het nodig is of overbodige  bureaucratie.  M.a.w. voegt het iets toe. Daar heb ik geen kijk op.
Anderen misschien?

Mvg martien spitzen.

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Vraagbaak <vraagbaak-bounces op debiotuinders.nl> Namens de Ommuurde Tuin
Verzonden: donderdag 24 september 2020 17:48
Aan: vraagbaak op debiotuinders.nl
Onderwerp: [Vraagbaak] skal

Beste mede-biotuinders,

hebben jullie ook een mail van skal gekregen over de verplichte certificering van losse bio producten (lees groente) in winkels en marktkramen? Bij ons in Wageningen betekent dit voor kleine winkels en onze gezamenlijke marktkraam een enorme extra financiële en administratieve belasting.

Willen wij daar iets over richting Den Haag laten horen?

Ik zou dat graag dit weekend al met een aantal mensen bespreken.

Het is voor mij de laatste druppel. Ik ga mijn certificaat opzeggen.

zonnige nazomergroet
Esther Kuiler 🌱