[Vraagbaak] skal

Biologisch Tuinbouwbedrijf 'Van het Land' info op vanhetland.nl
Do Sep 24 21:23:35 CEST 2020

Hoi allen,

Ik denk dit in de praktijk hetzelfde inhoudt als wat er nu geldt voor
abonnementbedrijven.
Als je komende zaterdag bijvoorbeeld paksoi op je kraam hebt moet je
kunnen laten zien dat je daar een bon van Jongerius van hebt of een bon
van de leverancier (collega, groothandel..).
Dit wordt steekproefgewijs tijdens de inspectie gedaan, in mijn praktijk
voor 2 á 3 producten tot dusverre.
Kijken ze meteen of je een certificaat van die leverancier hebt en klaar
als je alles op de rit hebt.
Stelt dus weinig voor als je het mij vraagt.
En goed dat het gaat gebeuren, want is natuurlijk een beetje raar om de
hele keten te controleren en certificeren behalve de plek waar het
verkocht wordt.

Met vriendelijke groet,
Okkel Klaver,
Van het Land