[Vraagbaak] skal

de Ommuurde Tuin info op ommuurdetuin.nl
Do Sep 24 17:48:08 CEST 2020

Beste mede-biotuinders,

hebben jullie ook een mail van skal gekregen over de verplichte certificering van losse bio producten (lees groente) in winkels en marktkramen? Bij ons in Wageningen betekent dit voor kleine winkels en onze gezamenlijke marktkraam een enorme extra financiële en administratieve belasting.

Willen wij daar iets over richting Den Haag laten horen?

Ik zou dat graag dit weekend al met een aantal mensen bespreken.

Het is voor mij de laatste druppel. Ik ga mijn certificaat opzeggen.

zonnige nazomergroet
Esther Kuiler 🌱