[Vraagbaak] Vraagbaak Verzamelmail, prijs gezeefde potgrond

Helga Keessen helgakeessen op hotmail.com
Vr Feb 19 09:07:33 CET 2021

Dag Luuk en anderen,
De prijs van de gezeefde potgrond Biokultura: 1m3 extra fijne potgrond komt op €101
Plus transport: bij 1 pallet/big bag zending is dat €42,50

Grt Helga