[Vraagbaak] potgrond + vrijwilligersverzekering + insectengaas

Tuinderij Eyckenstein - Luuk Schouten contact op landgoedgroenten.nl
Di Feb 16 15:29:05 CET 2021

Hoi Helga en anderen,

Weet je ook wat de meerkosten zijn?

Ik heb nog een volle bigbag bemeste tuinaarde van BioKultura (dat gebruiken wij om in voor te zaaien), dus heb waarschijnlijk niet nodig.
Maar als je anders niet aan 10 - 12 tuinders komt (en het is niet heel veel duurder dan anders), haak ik wel aan want waarschijnlijk hebben we in 2e helft van het seizoen nog een bigbag nodig.

Dan heb ik ook nog twee vragen:
- wie van jullie heeft een vrijwilligersverzekering? Ik heb nu een verzekering bij Unive, maar die stoppen met dit type verzekering per 1..4.2021. Dus ik ben op zoek naar een nieuwe verzekeringmaatschappij voor een vrijwilligersverzekering?
- welk insectengaas (of ander doek) gebruiken jullie voor wortelvlieg, koolvlieg en preimineervlieg? Welke maaswijdte en waar gekocht?

Groeten,

Luuk Schouten
Tuinderij Eyckenstein

Luuk Schouten