[Vraagbaak] potgrond

Helga Keessen helgakeessen op hotmail.com
Ma Feb 15 21:33:51 CET 2021

Dag allemaal,
Here we go again…

Twee jaar geleden mijn neus gestoten toen ik potgrond bestelde. Er werd een fikse afwijking geconstateerd door Skal met bijbehorende boete. Vorig jaar Biokultura besteld, maar dat zeven van die aarde met kluitjes om er zaaigrond van te maken was wel even een ding en kostte veel tijd.

Nu kwam ik er via de input lijst van Skal achter dat Biokultura ook gezeefde zaai/potgrond verkoopt. Maar dat gaat per kuub (wordt in bigbags geleverd en niet in 40 li.t zakken) en wordt per keer 12-15 kuub gemaakt.

Mijn vraag is: zijn er meer mensen die dit willen en zo ja, zouden jullie je willen aanmelden bij Biokultura? Het is iets duurder dan gewone potgrond maar dan heb je ook zaai- en potgrond tegelijk. Als we zo’n 10-12 mensen hebben willen ze potgrond voor ons gaan maken en zeven.

Groet, Helga