[Vraagbaak] rode uien

info op groentenakker.nl info op groentenakker.nl
Wo Feb 10 16:15:31 CET 2021

Hoi Mariska,

Ik had vorig jaar hetzelfde probleem en heb toen zaaiuien bij Jongerius
besteld, prachtige uien geoogst!

Dit is ook zeker een aanrader voor sjalotten, pootgoed van Carel Bouma is
hiervan vaak veel te groot waardoor je juist veel kleine sjalotten oogst.
Met zaaisjalotten van Jongerius mooie grote!

Sowieso was Carel Bouma dit jaar heel snel uitverkocht en was veel niet
leverbaar.

Hartelijke groet,
Stijn Costermans

De Groentenakker
Rijnseweg 5a
3984 NG Odijk
Tel. 06-24917316 <mailto:info op groentenakker.nl>
 <mailto:info op groentenakker.nl> info op groentenakker.nl