[Vraagbaak] rode bessen

Mieke Baldé mieke op tuinderijdevollegrond.nl
Vr Mrt 8 09:42:42 CET 2019

Beste collega's,

Ik heb wat rode bessen over: een krappe 30 Jonkheer van Tets en ruim 30
Rondom. Ze zijn twee jaar oud, ik vraag er 3,50/st voor. Wie wil ze
hebben?

Daarnaast breng ik op verzoek van een oud-stagiaire onder jullie
aandacht: een oproep voor een nieuwe tuinder op een kleine tuin (0,5 ha)
in Vreeland. Misschien weet iemand van jullie een startende tuinder die
hier interesse in heeft.

Groeten, Mieke

Tuinderij De Volle Grond
Koningslaan 5A