[Vraagbaak] gecombineerde opgave

Mieke Baldé mieke op tuinderijdevollegrond.nl
Do Apr 27 13:17:35 CEST 2017

Hoi allen,

Ik heb de gecombineerde opgave altijd genegeerd en ben daar tot nu toe
zonder problemen mee weg gekomen. Na één herinneringsbrief hoor ik nooit
meer wat. Net als Floor ontvang ik (gek genoeg) wel de subsidie
praktijkleren voor stagiaires.

Maar ik weet natuurlijk niet of dit ook lukt als je hem eerder wel
ingevuld hebt.

Groeten, Mieke

Tuinderij De Volle Grond
Koningslaan 5A