[Vraagbaak] gecombineerde opgave

Tuinderij Eyckenstein - Luuk Schouten contact op landgoedgroenten.nl
Di Apr 25 21:50:09 CEST 2017

Hallo allemaal,

Ik doe het op dezelfde wijze als Maaike, ook lukraak iets invullen of als de categorie ‘overige niet genoemde groente’ bestaat, vul ik die in voor het hele perceel. Volgens de helpdesk van de RVO moet je echt alles invullen, maar het systeem kan het niet eens aan. 10 vierkante meter meiraapjes kreeg ik niet ingevuld. Dus nu doe ik maar wat.

Het contact met het ministerie van EZ/RVO schiet nog niet erg op. Het punt staat op een Actielijst van ‘administratieve lasten’ maar ik heb geen idee wat nu de stand van zaken is.

Groeten,

Luuk Schouten