[Vraagbaak] bestellen Klasmann Deilmann potgrond

info op groentenakker.nl info op groentenakker.nl
Wo Nov 20 07:58:59 CET 2019

Beste mede-tuinders,

Ik ga binnenkort weer potgrond van de firma Klasmann Deilmann bestellen. Het betreft een mengsel speciaal voor de biologische opkweek van groenten planten.

Ik ben er erg tevreden over. Bestelling gaat per pallet van 33 zakken van 70L, kosten per zak waren vorig jaar €7,-.

Je kan bij mij per halve pallet (17 zakken) bestellen. Geef dit voor 1 december door.

Hartelijke groet,
Stijn Costermans

De Groentenakker
Rijnseweg 5a
3984 NG Odijk
Tel. 06-24917316 <mailto:info op groentenakker.nl>
 <mailto:info op groentenakker.nl> info op groentenakker.nl
 <mailto:info op groentenakker.nl> www.groentenakker.nl