[Vraagbaak] Rabarber planten en boompjes gezocht

Mieke Baldé mieke op tuinderijdevollegrond.nl
Wo Feb 20 08:09:05 CET 2019

Hoi Else,

Wij hebben een walnoot staan die helaas weg moet, omdat hij te weinig
ruimte heeft hier. Je mag hem hebben, hij is wel al behoorlijk groot,
dus we moeten even kijken hoe we hem goed kunnen vervoeren.

Groeten,
Mieke

Tuinderij De Volle Grond
Koningslaan 5A