[Vraagbaak] mierikswortel

De Tuinen van Weldadigheid info op detuinenvanweldadigheid.nl
Di Dec 31 14:29:02 CET 2019

Hoi Mieke en anderen,

Mierikswortelstekken heb ik te koop voor 1 euro per stuk.

Voor de aardappelliefhebbers heb ik Blaue Congo (paarsvlezig) en Rote Emma (roze-rood vlezig) pootgoed voor 5 euro per kg. (prijzen excl. BTW en verzending) Ook heb ik nog een beetje knoflookplantgoed (div. rassen) over wat nu voor een zacht prijsje weg mag.

En voor iedereen een goed nieuw jaar met niet teveel extremen!

Groet,
Lambert.