[Vraagbaak] wie heeft de beste groencompost

info op groentenakker.nl info op groentenakker.nl
Vr Apr 26 06:18:04 CEST 2019

Beste tuinders,

Ik ben op zoek naar een hoge kwaliteit groencompost. Ik gebruik nu compost van de firma Comgoed.

De kwaliteit is op zich prima ( wisselt wel eens), voor mij is het iets te grof met te veel takjes. Ik betaal hier € 14,- per ton voor.

Mijn vraag:

Waar haal jij je fijne compost van hoge kwaliteit en wat betaal je ervoor?

Hartelijke groet,
Stijn Costermans

De Groentenakker
Rijnseweg 5a
3984 NG Odijk
Tel. 06-24917316 <mailto:info op groentenakker.nl>
 <mailto:info op groentenakker.nl> info op groentenakker.nl
 <mailto:info op groentenakker.nl> www.groentenakker.nl

---
Deze e-mail is gecontroleerd op virussen door AVG.
http://www.avg.com