[Vraagbaak] Vraagbaak Verzamelmail, Volume 21, Nummer 3

jessicazwartjes jessicazwartjes op ziggo.nl
Do Okt 11 09:27:10 CEST 2018

Deze gebruik ik van Boerengoed:
http://boerengoed.nu/index.php/product/vorentrekker-6-tanden/
Alle maten makkelijk instelbaar. Wel zelf steel opzetten. We hebben later een dwarssteel bevestigd, met twee mensen voren trekken gaat net iets makkelijker.
Ik vind m zwaar genoeg.
Succes en groet,
JessicaTuinderij Het Zoete LandVerzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.
-------- Oorspronkelijk bericht --------Van: vraagbaak-request op debiotuinders.nl Datum: 11-10-18  08:17  (GMT+01:00) Aan: vraagbaak op debiotuinders.nl Onderwerp: Vraagbaak Verzamelmail, Volume 21, Nummer 3
Stuur Vraagbaak maillijst aanmeldingen naar
	vraagbaak op debiotuinders.nl

Om u aan of af te melden via het web, bezoek
	http://debiotuinders.nl/cgi-bin/mailman/listinfo/vraagbaak
of stuur een e-mail bericht met als onderwerp of tekst het woord
'help' naar
	vraagbaak-request op debiotuinders.nl

U kunt de persoon die de lijst beheert bereiken op
	vraagbaak-owner op debiotuinders.nl

Als u berichten beantwoordt, gelieve meer specifieke informatie in de
onderwerp-regel op te nemen dan alleen maar "Re: Inhoud van Vraagbaak
verzamelmail..."

Onderwerpen van vandaag:

   1. Re: Duurzame trays en lijnentrekker ('n Groene Kans)

Message: 1