[Vraagbaak] Duurzame trays en lijnentrekker

'n Groene Kans groenekans op groenekans.nl
Do Okt 11 08:54:10 CEST 2018

Hallo,

ik heb net geantwoord op dit bericht, met foto's, maar
krijg een bericht van vraagbaak dat de email op goedkeuring wacht... Kan
misschien iemand laten weten of de mail met de 3 foto's is doorgekomen.
Zo niet, dan wil ik nog wel proberen de foto's te verkleinen en alsnog
te sturen.
--

Groeten van Floor van Ede
www.groenekans.nl

Tuinderij De Groenteboer schreef op 10-10-2018 15:04:

> Hallo
beste collega's,

> Ik ben op zoek naar een goede (duurzame) kwaliteit
zaaitrays en een
> degelijke lijnen-/sporentrekker (handmatig)?

Wie kan mij daarbij verder helpen?

> Hartelijke groeten,
>
> Frank
Drissen

> Tuinderij De Groenteboer - natuurlijk dichtbij
>
> 06 55
05 65 52
> www.tuinderijdegroenteboer.nl [1]
>
> Facebook: Tuinderij De
Groenteboer

> SKAL: 104466 - KvK: 62178601 - BTW: 854698711B01 -
IBAN: NL41 TRIO 0391