[Vraagbaak] Duurzame trays en lijnentrekker

Taco IJzerman taco op ijzerman.nu
Wo Okt 10 20:04:20 CEST 2018

Ik gebruikte zeer robuuste zaaitrays van LINPAC. Ze zijn niet nestbaar, en nemen dus ruimte in, maar werken heel prettig. Ik weet niet waar je ze nu kan krijgen (maar mocht je een adres vinden, dan bestel ik graag mee).

Groene groet, Taco

Verstuurd vanaf mijn iPhone