[Vraagbaak] Duurzame trays en lijnentrekker

Stijn Costermans costermans.stijn op gmail.com
Wo Okt 10 19:55:52 CEST 2018

Hoi Frank,

Als lijnentrekker gebruik ik gewoon een brede hark en stukjes tyleenslang
die ik op de juiste afstand op de tanden schuif.
Werkt snel en is goedkoop.  Terrateck verkoopt een mooie lijnentrekker:
http://www.terrateck.com/en/manual-tools/65-4-row-furrow-opener-700mm.html

Dit zijn hele degelijke trays ( met een uitdrukplaat, erg handig):
http://www.groenservicehooghe.be/product.php?id=STEKT96
Is alleen wel in Belgiƫ. In Nederland kan ik ze tot nu toe alleen maar per
1000 stuks vinden.
Ik wil deze zelf ook bestellen, wellicht kunnen we dit samen doen. Mocht ik
een ander adresje vinden hoor je het.
(tip, je moet op stektray of boomtray zoeken)

groet,
Stijn