[Vraagbaak] problemen opkweek ganzavoet gewassen

Stijn Costermans info op groentenakker.nl
Ma mei 7 06:21:21 CEST 2018

Hallo mede-tuinders,

Ik heb dit jaar wat problemen met de opkweek van alle ganzevoet gewassen (
bieten, snijbiet en spinazie)
Ik heb last van wortelrot en daardoor veel uitval. Plantjes kiemen wel maar
bij het steeltje / wortel sterft een deel af en wordt zwart.
Om de oorzaak hiervan te kunnen achterhalen zou ik graag willen weten of
anderen hier ook last van hebben en in welk groeimedium dit opgekweekt is.
In mijn geval , potgrond van bio-kultura.

--
Hartelijke groet,
Stijn Costermans

*De Groentenakker*