[Vraagbaak] Opheffen tuinderij

Pieter Struyk tuinderij op ouderf.nl
Do Jan 25 14:30:59 CET 2018

Beste BioTuinders,

Ik, Pieter Struyk heb afgelopen jaar een tuinderij gestart in Achterveld.
De grond huurde ik van de oom van m'n vriendin, met de intentie dat we op
termijn zijn hele boerderij konden overnemen. Echter is alles anders
gelopen en worden we door omstandigheden gedwongen te stoppen. Ik heb
echter veel geinvesteerd in de tuinderij en vraag nu aan jullie of er
interesse is voor bepaalde machines en kassen. Ik maak hieronder een kort
lijstje met alles wat ik aan te bieden heb. Zit er iets voor je tussen,
laat het me dan weten, liefst zo snel mogelijk.

2x Rovero 800S kas met rechte zijwanden en nokluchting 30x8m
2-rijige aardappelpoter, ook om aan te aarden.
Grondfrees 130cm voor achter de trekker
Tweewielige trekker met schoffeltuig
Mobielkippenhok voor 75 hennen en flexibele omheiding (100m)
70 leghennen, leggen nu 8 maanden.
Caravan bijvoorbeeld te gebruiken als kantine, zeer goede staat
Aardbeienplanten 2-jarig (Rumba, Sonata, Salsa) *Gratis op te halen*
Rabarberplanten *Gratis op te halen*

Alle prijzen zijn in overleg, dus bel of mail gewoon bij interesse dan
komen we er vast uit.

Ik hoor het graag.

Groetjes
Pieter Struyk
06-45402260

PS. de locatie komt vrij en deze oom wilt er graag weer een nieuwe tuinder
op. Dus mocht je zelf opzoek zijn naar iets anders of iemand weten die
opzoek is naar een locatie. Laat het me weten.