[Vraagbaak] mestkorrels?

Biologisch Tuinbouwbedrijf 'Van het Land' info op vanhetland.nl
Di Feb 13 19:39:33 CET 2018

Hola,

Biologische (dierlijke?) mestkorrels van biologische herkomst? Er zijn
wel korrels op basis van biologisch geteelde lupine....maar die zijn in
verhouding duur en langzaam werkend. De konijnen zijn er wel blij mee
overigens.
Ik gebruik zelf altijd van PhC het OPF granulaat (11 - 0 - 5). Maar dat
is voor een bloementeler misschien veel te rijk aan stikstof.
Kijk zelf hier eens rond, ze hebben nog meer producten die SKAL
toegelaten zijn (maar niet allemaal geloof ik):
https://phc.eu/nl/producten/biologische-teelten

Met vriendelijke groet,
Okkel Klaver,
Van het Land