[Vraagbaak] Pachtprijzen

Tuinderij Eyckenstein - Luuk Schouten contact op landgoedgroenten.nl
Di Dec 11 11:20:45 CET 2018

Hallo allen,

Op Tuinderij Eyckenstein (ook historische moestuin) betalen wij nu per jaar:

-          Pacht (circa 1,1 ha): Euro 940,-

-          Gebruik oranjerie: Euro 400,-

-          Gebruik kassen, keuken e.d.: Euro 250,-

Het is overigens wel de bedoeling dat we de oranjerie vanaf 2019 vaker gaan verhuren en van die inkomsten moeten we dan een deel gaan afdragen. Dus de bijdrage die we moeten betalen voor de oranjerie + kassen gaat de komende jaren weel omhoog.

Groeten,

Luuk

Tuinderij Eyckenstein