[Vraagbaak] afbreekbaar verpakkingsmateriaal / boekhoudsoftware / tomatenzaden

Biologisch Tuinbouwbedrijf 'Van het Land' info op vanhetland.nl
Zo Dec 9 15:10:15 CET 2018

Hoi allen,

Ik ben na wat experimenteren met afbreekbaar plastic er mee gestopt.
Ik kreeg er klachten over dat ze ruiken. En ik denk dat de milieuwinst
weg is als er een koerier apart voor naar je huis of bedrijf moet
rijden. Plastic tasjes haal ik gewoon bij de lokale
verpakkingsmaterialenboer en de afbreekbare variant moet ik online
bestellen. Ik denk dat het nuttig kan zijn als je een hele pallet
besteld, maar ik hoef geen € 5000,- aan verpakkingsmateriaal op voorraad
te hebben.
Biofutura levert tasjes die volgens enkele klanten een onaangename geur
hebben: https://www.biofutura.nl/
Ik heb ook een keer besteld bij https://www.biologischverpakken.nl/ .
Dan is eigenlijk een Duits bedrijf met een slecht vertaalde Nederlandse
site. Dan komen je tasjes uit Duitsland. Daar heb ik geen klachten over
gekregen overigens.

Met vriendelijke groet,
Okkel Klaver,
Van het Land