[Vraagbaak] afbreekbaar verpakkingsmateriaal / boekhoudsoftware / tomatenzaden

Stijn Costermans info op groentenakker.nl
Zo Dec 9 11:24:54 CET 2018

Beste mede-tuinders,

Een aantal vragen voor jullie:

Ik ben op zoek naar biologisch afbreekbare doorzichtige zakjes (om b.v.
losse gemengde sla in te verpakken).
Dit blijkt tot nu toe erg lastig te vinden, weet iemand waar deze verkocht
worden?

Wie werkt er met welke boekhoudsoftware en is daar tevreden over?

Ik heb dit jaar tomatenzaad bij Vitalis besteld, doordat ik onverwacht geen
kas tot mijn beschikking had, heb ik deze niet kunnen gebruiken.
Is er iemand die deze zaden over wil nemen? Het zijn ongeopende
verpakkingen uit 2018,de kiemkracht is dus nog prima.
het gaat om de volgende rassen:
Avalantino 60 zaden
Perlati  40 zaden
Bocati 40 zaden
Sakura 20 zaden

De kosten waren totaal €110,- , voor €60,- stuur ik ze op.

--
Hartelijke groet,
Stijn Costermans

*De Groentenakker*