[Vraagbaak] Prei in overvloed én aardappelpoter te koop

Pieter Struyk pieterstruyk op gmail.com
Vr Aug 24 18:02:05 CEST 2018

Beste Tuinders,

Door een foutje in de hoeveelheid geplante prei én het warme zonnige weer
in combinatie met beregening, heb ik heel veel prei over. Is er iemand
geinteresseerd om deze voor een zacht prijsje te kopen. Dit kan zowel
geschoond als ongeschoond. De preien zijn pols-dik en wegen geschoond rond
de 500gr per stuk. Ik heb rond de 1500 stuks staan...

Ik heb nog steeds een 2-rijige aardappelpoter te koop. Maakt goede ruggen,
kan gebruikt worden als aanaarder en is erg licht van gewicht. Ideaal voor
de wat grotere percelen (vanaf 500m2) aardappelen. Machine is 1 jaar oud en
1 plantseizoen gebruikt.
Vraagprijs: 1350,- excl.

Groetjes Pieter