[Vraagbaak] vragen mbt skal inspectie

Tuinderij De Groenteboer info op tuinderijdegroenteboer.nl
Di Nov 21 09:04:44 CET 2017

Beste allen,

Bedankt voor het meedenken. Wij hebben inmiddels het certificaat van De
Zaderij, dus mocht iemand die nog nodig hebben, kun je die van ons
krijgen. Ook de informatie over de potgrond van BioKultura die we van
Francine kregen, is erg compleet.

Groet,

Elsbeth

Tuinderij De Groenteboer - natuurlijk dichtbij
www.tuinderijdegroenteboer.nl
06 55 05 65 52

SKAL: 104466 - KvK: 62178601 - BTW: 854698711B01 - IBAN: NL41 TRIO 0391
1252 22