[Vraagbaak] nuttige informatie kleine tuinders

Stijn Costermans info op groentenakker.nl
Vr Nov 17 10:33:28 CET 2017

Hallo collega's,

Helaas kon ik niet bij de najaarsbijeenkomst zijn. Ik ben uitgeschakelt
door een hernia. Het herstel gaat langzaam, maar ik heb er het volste
vertrouwen in dat ik komend voorjaar weer verder kan met de Groentenakker.

Ik las in de notulen een vraag over een info dag kleine mechanisatie in
België.
Dit wordt georganiseerd door www.ccbt.be , op hun website vindt je een
schat aan bruikbare informatie voor kleine tuinders. Alle verslagen van
eerder georganiseerde evenementen staan ook online. Schrijf je in voor hun
nieuwsbrief, zo wordt je o.a. op de hoogte gehouden van hun evenementen.

Nog een aanrader:
https://www.growingformarket.com
Een maandelijks magazine met wederom zeer veel bruikbare informatie voor
kleine tuinders. Neem een full acces abbonement en je hebt toegang tot alle
artikelen sinds 2001. Genoeg leesvoer om de winter door te komen en nieuwe
ideën op te doen.

Hartelijke groet,
Stijn Costermans

*De Groentenakker*