[Vraagbaak] Skal tarieven ontheffing?

Tuinderij De Groenteboer info op tuinderijdegroenteboer.nl
Zo mei 7 21:01:18 CEST 2017

Ook ik heb soortgelijke ervaring. Ik heb inmiddels begrepen dat je bij
je aanvraag moet verwijzen naar de e-mail die je daarnaast ook moet
versturen. In deze mail verzoek je dan om er 1 ontheffingsaanvraag van
te maken. Als het goed is wordt dit dan gehonereerd. Dit geldt wel
alleen als het om relatief kleine teelten gaat. Waar die grens ligt is
voor mij onduidelijk.

Groet,
Frank

Tuinderij De Groenteboer - natuurlijk dichtbij
www.tuinderijdegroenteboer.nl
06 55 05 65 52

KvK: 62178601 - BTW: 854698711B01 - IBAN: NL41 TRIO 0391 1252 22