[Vraagbaak] Ik wil heel graag biologisch tuinieren

Arjen Huese ahuese op gmail.com
Di Mrt 7 22:42:00 CET 2017

Dag Niels,

Ik denk dat je misschien eens moet gaan kijken op Warmonderhof, de
opleiding voor biologisch-(dynamische) land- en tuinbouw in Dronten. Daar
kun je veel leren en veel vaardigheden opdoen op het gebied van biologische
tuinbouw, en met een diploma van Warmonderhof heb je zo een baan. Er zijn
regelmatig infodagen waarop je meer te weten kunt komen over de
opleidingen. Komende donderdag is er weer een. Zie:
https://warmonderhof.nl/actueel/agenda/397-infodagen-9-maart-20-april-18-mei-22-juni-2017

Succes!

Arjen Huese
docent groenteteelt op Warmonderhof