[Vraagbaak] Bestemd voor bestuur: overleg Departement EZ

Dick Hollander 4heuvels op planet.nl
Wo Apr 5 12:52:37 CEST 2017

Beste bestuursleden,

Zojuist las ik via Bionext dat jullie je als kleine tuinders hebben georganiseerd. Een goed initiatief!
Dinsdag 11 april heb ik een overleg met mevr. Lydia Westerouwen Van Meeteren, de ambtenaar die op EZ de portefeuille bio-landbouw beheert. Zij wil dit n.a.v. mijn proefschrift over de geschiedenis van de biologische landbouw en voeding.
Mochten jullie van de gelegenheid gebruik willen maken, mail dan de aandachtspunten voor jullie vereniging.
Bellen mag ook.

Met vriendelijke groet,

Dick Hollander - Meiweg 4 - 5327 KS Hurwenen - tel. 0418-516068