[Vraagbaak] Land gezocht voor een biologische tuinderij

Yves Hennequin yves.hennequin op gmail.com
Za Apr 1 21:44:00 CEST 2017

Beste Biotuinders

Ik ben op zoek voor een stuk land waar ik zou een biologisch
gecertificeerde tuinderij kunnen oprichten.
Ik plaats dus een oproep in het geval dat jullie een plek kennen, en ik zou
heel dankbaar zijn voor alle tips.

Ik zoek iets van ongeveer 1 tot 2 ha.
Locaties west van de A2 hebben mijn voorkeur, maar ik blijf open voor alle
suggesties.
Ik ben opgeleid in de biologische tuinbouw en actief bij verschillende
landbouwbedrijven rondom Amsterdam.
Op verzoek kan ik meer details over mij zelf en mijn plan uitleggen.

Met vriendelijke groet,
Yves
yves.hennequin op gmail.com
0657 641 634