[Vraagbaak] FW: onkruidbrander

M. Spitzen m.mspitzen op hetnet.nl
Wo Nov 30 23:31:13 CET 2016

Beste Okkel en anderen,

Okkel bedankt voor je reactie. Je hebt mij op weg geholpen.

Ik wil graag de infraweeder Master510R, te koop bij Lankhaar techniek

deze winter een paar keer gebruiken. Wie weet er één te huur ?

mvg martien spitzen (HeerlijkheiddeHare)0561-452116//06-27453641

Van: Vraagbaak [mailto:vraagbaak-bounces op debiotuinders.nl] Namens Biologisch Tuinbouwbedrijf 'Van het Land'
Verzonden: woensdag 30 november 2016 17:06
Aan: vraagbaak op debiotuinders.nl
Onderwerp: Re: [Vraagbaak] FW: onkruidbrander

Hola allen,

Ik kan je alleen zeggen dat ik een infraweeder brander heb en dat het een prutsding is waar je niets aan hebt met dat oppervlak.
Ik heb deze: http://www.lankhaartechniek.nl/eco-butaan/onkruidbranders/onkruidbestrijding/649/details.html en dat ziet er zo uit https://www.instagram.com/p/BIc3JHLgJf8/
Je moet veeeeeels te lang de thermische bak over het onkruid plaatsen. En dan heb je 20 cm2 gedaan.
Ik denk als je dat oppervlak wilt branden je al snel zit aan iets groots en woests achter een trekker.
Je moet er sowieso tig keer overheen om het kweek uit te putten.
Als het om kweek gaat zou ik sowieso eerder een cultivator of schijveneg nemen.

Met vriendelijke groet,
Okkel Klaver,
Van het Land