[Vraagbaak] Spullenlijst van 'Om de Tuin'

Tuinderij de Elzenkamp info op elzenkamp.nl
Do Dec 15 08:47:25 CET 2016

Beste collega's,

Hierbij stuur een doorgestuurd bericht van Maria van Maanen, eigenaar van
'Om de Tuin':

Ik (maria) ben gestopt met de tuinderij, en heb een tussenjaar om te
bedenken hoe ik verder ga tuinbouwen. Misschien wordt dat zonder machines,
misschien met…. Voor minimaal de tussentijd (het komende seizoen) zoek ik
mensen/ tuinders die (een gedeelte van!) mijn spullen gratis willen
gebruiken, uitproberen, of gewoon stallen:-)

het gaat om onderstaande lijst. Als je interesse hebt, er meer van wilt
weten of iemand kent dan hoor ik dat graag.

06 33626990 of info op omdetuin.nl

cultivator 120

frees 170

bakje achter trekker

trekker MF 135

handfrees met ploegje en cultivator 80 cm

bloter 150

klein kasje 1,50* 2,00

boogjes 1 bed breed (metaal)

pvc buizen (voor over 1 en over 2 bedden)

stenenzakken (kiezels in worteldoek) om doek op zn plek te houden zonder
kapotte tenen te krijgen:-)

wandelkap 6* 20

kieseriet

patentkali

eenruiters ongeveer 20 denk ik

aangebroken rol vliesdoek (4 meter breed)